Reflektioner

Reflektioner

REFLEKTIONER.

Nu är jag sedan två veckor tillbaka på ruta ett. Jag ä tillbaka på

InkClub där jag börajde i höstas. I höstas var det stor oro i min själ och

inget eller ingen var  bra.
 
Den här gången är jag   i god balans och därför fungerar det hyfsat bra.

Jag sittet vid ett jättestort bord tillsammans med andra trevliga människor

och plockari olika datakomponenter såsom patroner, olika papper. musar,

t-shirtar osv. i  plastkuvert i varierande storlekar.

Det har gått riktigt bra tycker jag och jag har bestämt mig för att hela tiden

ha i mitt huvud när jag packar att jag bara jobbar i min egen takt.

jag har till och med accepterat att jobba på söndagarna.

Denna möjlighet pågår fram till maj. Sedan blir schemat som vanligt igen.

I gengäld får vi ledigt en dag i veckan i stället, dock ej måndagar och tisdagar.


När det gäller mitt vänsteröga så fick jag veta på sista kontrollen att i och med att

näthinnan lossnade så har jag fått obotliga skador på gula fläcken.

Vilken omfattning och hur allvarlig synnedsättningen blir på det ögat

är för tidigat att säga ännu eftersom läkningsprocessen pågår fortfarande.


Har varit hos min kära vän Sigyn i går fredag den 30 mars.

Man blir så positiv när man varit hos henne.

Ja, det här var litet småprat på lördagseftermiddagen den 31 mars.

Vi ses och hörs igen kära vänner.

Ha det bra och lev väl!!

Peterdenstore


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mycket som har hänt för dig sen vi pratades vid senast. Jag är så glad att du börjat blogga - känns som om vi kommer närmare varandra när vi kan föja varandras liv lite mer kontinuerligt. Tråkigt med ditt öga, men du kanske har kunnat bearbeta situationen - du verkar i alla fall ha accepterat det hela med lugn.

2007-04-02 @ 10:23:44
Postat av: Sylvia

Visst - det var jag som skrev kommentaren. Du har väl också fått inbjudningskort till Tuula och Martti i juni antar jag. Vi får väl prata ihop oss om flyg o s v. Jag måste åka tillbaka på lördagen för jag är uppbokad på söndagen./Sylvia

Postat av: Anonym

Hej Peter!! Nu är det påsk och jag är hemma hos mamma för att "fira" med familjen. Verkar som jag drar på mig en öroninflammation här som toppen på isberget men jag hoppas att det ger sig....
Ville önska dig en glad påsk hur som helst.
På söndag bär det av till ÖRebro och jag hoppas verkligen inte att jag blir mera sjukf ör då får jag allt stanna hemma. Många kramar

2007-04-06 @ 10:41:14
Postat av: Susanna

Vad konstigt att det inte blev namn på den förra....

2007-04-06 @ 10:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback