Meditationer!

Meditationer!

MEDITATIONER.

   I tystnadens ro.

Stillnar mitt oroliga sinne.

     Blir ett i Tiden.

          *
                                                                       Min blick stannar helt.
                                                                 
                                                                     Finner Punkten i Fjärran.

                                                                         Öppnar Dörrar där.

*

                                                                                                                                 Jag glider ut Bort.
                                                                   
                                                                                                                          Naturens Rum blir till Dröm.
                                                                                                                            
                                                                                                                            Öppnar Hjärtats  gräns.


   Munkarnas Stillhet.
 
Finner Sin Väg till Hjärtat.

    Min Själ vill Jubla.



                                                                       Solen från Fönstret.

                                                                Lockar oss till Glädjedans.

                                                                      Laman bjuder, Kom!


                           

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Så vackert. Hur kunde du få en så fin layout? Du kan ju mycket mer än jag om bloggens finesser.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback