Hälsorapport

Uppsala 2007-01-27

Hejsan alla glada bloggvänner !
Här kommer en ny sida av följetongen om min hälsa.
I fredags den 26 januari kl. 15:00 hade jag återbesökstid hos läkaren på Akademiska sjukhusets Ögonavdelning 85 C. Han var av grekisk härkomst den här gången. Han gjorde den sedvanliga grundliga genomgången av mitt vänsteöga. Han hade droppat i olika droppar för att kunna se alla skrymslen och vrår. Därefter berättade han att läkningsprocessen fortskrider bra och det ser lovande ut. Du får en ny kallelse till ett återbesök om ca 20 dagar.Sedan fick jag nya direktiv när det gäller ögondropparna. En av dropparna som innehåller cortison skulle jag ta första veckan 1 droppe 5 gånger om dagen därefter andra veckan 1droppe 4 gånger per dag och slutligen tredje veckan
1 droppe tre gånger om dagen o.s.v
Vi får sedan se efter nästa återbesök vad som gäller i fortsättningen
Slut på rapporten för den här gången.
Peterdenstore


Kommentarer
Postat av: Sylvia

Så skönt att det läker bra. Men ett väldigt bestyr med alla dropparna. Nästan heltidsjobb.
Vi ses på lördag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback