Hälsningar till Susanna !

Uppsala 2007-01-04

Hejsan Susanna !
Jag har aldrig använt Msn messenger tidigare så du får gärna berätta för mig hur
detta fungerar och hur man använder den. Skriv så lättfattligt som möjligt för jag är
trögtänkt.
Jag har en hotmailadress:[email protected]
Jag har också en Windows Live Spaces-adress: http://peterdenstore1.spaces.live.com

jag vet inte vilken du kan använda så du får prova dig fram.
Allt detta är helt nytt för mig
Tack också för att du skriver på min blogg-adress.
Kramar från
Peterdenstore

Kommentarer
Postat av: Susanna Dahlberg

Jag har nu lagt till dig som en mesenger kontakt. Så när du loggar in på din msnmessenger dör den fråga dig om du vill ha kontakt med mig, när du svarat ja, kommer jag läggas till i dina kontakter.
När jag är online kommer den lilla gubben att vara grön och då kan man bara klicka på den så kommer en pratruta upp. Datorn meddelar mig med ett ljud att någon har sagt något till mig. Du kommer att förstå detta hur enkelt som helst, du har ju till och med skaffat dig ett msn space. Jag har också ett
http://susannasplace.spaces.live.com/

2007-01-04 @ 18:27:26
Postat av: Susanna Dahlberg

ser att vissa stvafel kom med i texten.....den dör inte fråga men bör :)

2007-01-04 @ 18:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback