Framtidsdrömmar

Uppsala 2007-01-01

Jaa, nu har jag lagt ett långt år 2006 bakom mig.
Nu öppnar sig ett nytt år 2007 framför mig.
Jag börjar ett nytt arbete i morgon den 2 januari. Vi får se vad det för med sig. Jag skall forsätta
laserbehandlingarna av mitt vänsteröga på Akademiska Sjukhuset i Uppsala. Jag har bestämt mig för att det skall bli bra med ögat
nu. Min lillasyster fyller 50 år den 13 januari, min goda vän Tuula i Finland fyller 60 år.
Jag har två Nässelvänner som båda fyller 65 år. Min äldste bror fyller 60 år den 17 maj
Han bor med sin hustru Gun i Sollefteå. Detta är sådant som jag vet skall inträffa under det
kommamde året. Annars är det ett blankt blad ännu. Duu såå spännade !!!
Peterdenstore

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Hoppas det blir bra med jobbet. Tänker på dig i morgon.
Det har inte jag lagt på minnet - att din bror fyller år samma dag som Kerstin.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback