Tankspridd ?

Uppsala 2006-12-14

Nu skall jag berätta en rolig historia som faktiskt är sann.
Härom dagen skulle jag ta ut pengar på SEB-bankens bankomat i deras lilla lobby här i Uppsala.
Det stod en kund före mig innan det blev min tur.
Jag förberedde som vanligt med att i god tid ta fram mitt bankomatkort.
När det sedan blev min tur och jag stoppat in kortet så kom kortet till baka och svarade att det inte kunde
registrera kontot, men bad mig försöka igen litet senare. Jag stoppade in kortet ytterligare en gång.
Denna gången kom samma svar, varpå jag gick ut ur banklobbyn. När jag kom ut i klarare ljus sågjag efter om det var något fel på mitt kort.
Då får jag se att det kort jag fösökt ta ut pengar på var mitt Konsum/MedMera-kort.
Ha! Ha! Ha! Ha! Humor eller hur ? Det är kul att göra bort sig.
Har ni gjort någon sådan där dum grej som man sedan kunnat skratt åt efteråt . Skriv gärna och berätta!!
Peterdenstore

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Vi är visst lika disträ du o jag.
Jag har två kort - ett på ICA-banken och ett på en annan bank. Jag lyckas s gott som aldrig hålla isär koderna. Jag står där o försöker och inga pengar kommer tills jag kommer ihåg, ja visst ja det här var ju koden till det andra kortet.

Postat av: Ilyasklara

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2009-01-15 @ 20:40:16
URL: http://ilyasklara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback