Söndagstankar

Uppsala 2006-12-03

Den som läste min blogg igår kanske läste om en av mina passioner,
nämligen semlor. Jag var in på Landings konditori igår och föll för deras semlor
som hade saffransdeg i själva bullen. En i mitt tycke alldeles utsökt kombination.
Idag söndag var jag tvungen att ge mig ut för att skaffa nytt kattgräs till Morrgan von Klös,
så heter min katt för att understrycka hur otroligt vacker han är.
På vägen dit var jag tvungen att hämta pengar på bankomaten. Jag passerade då Landings konditori.
Kunde inte motstå frestelsen. Jag var tvungen att titta om de hade Saffranssemlor idag också.
Så var den föresatsen bruten, men gott var det, lita på det.
Ha det bra allesammans.
Peter den store

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Tänk att det finns så mycket frestelser överallt. Vi får väl vara glada så länge vi bara faller för lite godsaker.

Postat av: Rayanmarlen

Excellent site!

2010-01-05 @ 08:45:07
URL: http://rayanmarlen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback