Nonsens?

Uppsala 2006-12-23

"Jag satt i den släkta lampans sken och läste i en bladlös bok utan pärm. När jag hörde ljudlösa steg i den raka
spiraltrappan.
In kom en vitklädd man i svart och ställde sig i ett hörn mitt på golvet och ritade runda fyrkanter.
I ena handen höll han en bladlös kniv utan skaft och i den andra en uppäten smörgås.
Jag blev så rädd så jag hoppade huvudstupa rätt ut genom det stängda fönstret.
Där hamnade jag i en eka med bottenlösa kanter.
Jag rodde och rodde tills jag kom till en obebodd ö där det bodde nakna afrikaner som hade
händerna i byxfickorna."


Humor på kvälls kvisten från Uppsala.


Peterdenstore !


Kommentarer
Postat av: Sylvia

Jag fick mig ett gott skratt. Vad får du allt ifrån?
God Jul!
Här har julen börjat dramatiskt med att jag fick gå ner o hämta barnbarnet i porten tjugo över fyra i morse. Hennes mamma hade ont i magen o min son var tvungen att köra henne till akuten. Nu - kl 11 är mamma hemma igen o sover medan Sven-Arne o Regina har åkt till farfar (mitt ex) o hans fru på en snabbvisit. Men vi kör som planerat. Mia får väl ligga o ta igen sig medan vi andra tittar på Kalle Anka o fixar med maten.

Postat av: Taylormayde

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2008-02-12 @ 10:16:15
URL: http://www.taylormayde.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback